"ARTIK TELGRAFIN TELLERİNE KUŞLAR KONMUYOR- PTT ve Türk Telekom Anıları" isimli kitabımızı NASIL TEMİN EDEBİLİRSİNİZ?
 
 MÜŞTERİ ŞİKAYETLERİ MÜŞTERİ ŞİKAYETLERİ

Tarih: 2011-06-13

 BTK, SEKTÖRDEKİ  MÜŞTERİ ŞİKAYETLERİ KONUSUNDA BİLGİ ALDI.
Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu ve Sikayetvar.com "şikayet memnuniyeti" için bir araya geldi. BTK'nın Sektörel Rekabet ve Tüketici Hakları Dairesi Başkanlığı ile yapılan sunumda GSM ve internet sektörüne ilişkin şikayetlerin hangi kategoride yoğunlaştığı anlatıldı.
Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu'nda yapılan sunumda tüketici memnuniyeti için Sikayetvar.com ve BTK'nın Sektörel Rekabet ve Tüketici Hakları Dairesi Başkanlığı uzmanları bir araya geldi. Yapılan toplantıda karşılıklı bilgi alışverişinde bulunuldu. BTK uzmanları, tüketicilerin şikayetlerini önemsediklerini kaydederek Sikayetvar.com'un analizlerine göre hangi kategorilerde hangi şikayet konularının artığını büyük bir ciddiyetle inceledi.
Şikayetlerin Yüzde 12'si GSM Sektöründen
Ocak ayından itibaren 100 bin 41 şikayet aldıklarını kaydeden Sikayetvar.com'un Genel Koordinatörü Dr. Ömer Deveci yaptığı sunumda bu şikayetlerin yüzde 12'sinin gsm sektörüne dikkat çekti. Tüketicilerin gsm sektöründeki belli başlı şikayetlerini aktaran Deveci, "Gsm sektörüne ait 12 bin 536 şikayetin yüzde 95'ini gsm operatörleri oluştururken yüzde 5'ini içerik sağlayıcılar oluşturmaktadır. Tüketiciler bu alanda en fazla fatura ve tarife,mobil internet,hat işlemleri ve abone merkezi şikayet etmektedir. İçerik sağlayıcıların en fazla sorunu ise habersiz yapılan üyelik ve yapılan üyeliklerin iptal edilmemesi gelmektedir" dedi.
Şikayetlerin Büyük Bölümünü İnternet Alanı Oluşturuyor
Bireylerin www.sikayetvar.com aracılığı şikayetlerini anında ve kamu kurum ve kuruluşlarına oranla daha içten yazdıklarının da altını çizen Deveci, internet sektöründeki şikayetler hakkında da bilgi verdi. Ocak ayı itibariyle tüm şikayetlerin yüzde 21'inin de internet sektöründen geldiğini kaydeden Deveci, internet sektöründeki şikayetlerin önemini vurguladı. Tüm kurum ve kuruluşlar için her bir şikayetin armağan olduğunu ve şikayetler aracılığı ile Türkiye'nin daha kaliteli hizmete ulaşacağını kaydeden Deveci, "Kaliteli bir yaşam için her bir şikayet iyi değerlendirilmeli. Daha kaliteli bir yaşam istiyorsak şikayetlerin gelmesi ve çözümü gelecek için büyük bir fayda sağlayacaktır. Günümüzde internetin önemi giderek artmakta ve artacak bu nedenle internet alanına gelen şikayetlerin çözüme ulaşması gerekmektedir. İnternet alanına gelen 21 bin 892 şikayetin büyük bir bölümünü yüzde 49 oran ile e-ticaret sektörü oluştururken yüzde 36 ile servis sağlayıcılar takip etmektedir. Yeni ortaya çıkan ve gelişen internet hizmetleri beraberinde bir çok karmaşayı ve belirsizliği de beraberinde getirmektedir. Hizmeti kullanan bireylerin şikayetleri kargaşanın çözümünde daha kolay ve pratik çözüm sağlayacaktır. Bu nedenle diğer kurum ve kuruluşlar da şikayetlerin önemini kavrayarak uygulamalarda bulunması gerekir" şeklinde konuştu.
Kaynak: sikayetvar.com
Bu Haber 1832 defa okunmuştur.
BEREN SAAT TURKCELL´E KARŞ
MAHKEME SAHTE PTT´YE DUR D
RTÜK 17 KANALI KAPATTI
PTT´DEN EXPO 2016 İÇİN ANMA PULU
SAKIN KANMAYIN!
PTT DAĞITICILARININ YAŞ SINIRI 6
CAHİT PAKSOY İHLAS´A CEO O
TTSSYV YANLIŞTAN DÖNDÜ
PTT’NİN 2013-14 YILLARI HESAPLAR
PTT´DEN TUNCELİ AÇIKLAMASI
TURKCEL, ENSAR VE SANSÜR
KİMLİK BUNALIMI
TÜRKİYE´NİN EN İYİ ÜNİVERSİTESİ?
HEPİMİZİN KİMLİK BİLGİLERİ İNTER
4,5G DE BİR DE BUNU OKUYUN!
YENİ PTT GENEL MÜDÜRÜ KENAN BOZG
HARUN MADEN PTT’DEN AYRILDI
PTT’NİN AYM’YE DEVRETTİĞİ ARSA M
4,5G FATURA UYARISINA DİKKAT!
İLETİŞİM HİZMETLERİ CEP YAKIYOR
BU KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
 
  Copyright © 2006-2011 Telekomcular Dernegi
Web sitesinde yer alan yazi,resim ve materyaller izinsiz kullanilamaz,kopyalanamaz!