MÜŞTERİ ŞİKAYETLERİ MÜŞTERİ ŞİKAYETLERİ

Tarih: 2011-06-13

 BTK, SEKTÖRDEKİ  MÜŞTERİ ŞİKAYETLERİ KONUSUNDA BİLGİ ALDI.
Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu ve Sikayetvar.com "şikayet memnuniyeti" için bir araya geldi. BTK'nın Sektörel Rekabet ve Tüketici Hakları Dairesi Başkanlığı ile yapılan sunumda GSM ve internet sektörüne ilişkin şikayetlerin hangi kategoride yoğunlaştığı anlatıldı.
Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu'nda yapılan sunumda tüketici memnuniyeti için Sikayetvar.com ve BTK'nın Sektörel Rekabet ve Tüketici Hakları Dairesi Başkanlığı uzmanları bir araya geldi. Yapılan toplantıda karşılıklı bilgi alışverişinde bulunuldu. BTK uzmanları, tüketicilerin şikayetlerini önemsediklerini kaydederek Sikayetvar.com'un analizlerine göre hangi kategorilerde hangi şikayet konularının artığını büyük bir ciddiyetle inceledi.
Şikayetlerin Yüzde 12'si GSM Sektöründen
Ocak ayından itibaren 100 bin 41 şikayet aldıklarını kaydeden Sikayetvar.com'un Genel Koordinatörü Dr. Ömer Deveci yaptığı sunumda bu şikayetlerin yüzde 12'sinin gsm sektörüne dikkat çekti. Tüketicilerin gsm sektöründeki belli başlı şikayetlerini aktaran Deveci, "Gsm sektörüne ait 12 bin 536 şikayetin yüzde 95'ini gsm operatörleri oluştururken yüzde 5'ini içerik sağlayıcılar oluşturmaktadır. Tüketiciler bu alanda en fazla fatura ve tarife,mobil internet,hat işlemleri ve abone merkezi şikayet etmektedir. İçerik sağlayıcıların en fazla sorunu ise habersiz yapılan üyelik ve yapılan üyeliklerin iptal edilmemesi gelmektedir" dedi.
Şikayetlerin Büyük Bölümünü İnternet Alanı Oluşturuyor
Bireylerin www.sikayetvar.com aracılığı şikayetlerini anında ve kamu kurum ve kuruluşlarına oranla daha içten yazdıklarının da altını çizen Deveci, internet sektöründeki şikayetler hakkında da bilgi verdi. Ocak ayı itibariyle tüm şikayetlerin yüzde 21'inin de internet sektöründen geldiğini kaydeden Deveci, internet sektöründeki şikayetlerin önemini vurguladı. Tüm kurum ve kuruluşlar için her bir şikayetin armağan olduğunu ve şikayetler aracılığı ile Türkiye'nin daha kaliteli hizmete ulaşacağını kaydeden Deveci, "Kaliteli bir yaşam için her bir şikayet iyi değerlendirilmeli. Daha kaliteli bir yaşam istiyorsak şikayetlerin gelmesi ve çözümü gelecek için büyük bir fayda sağlayacaktır. Günümüzde internetin önemi giderek artmakta ve artacak bu nedenle internet alanına gelen şikayetlerin çözüme ulaşması gerekmektedir. İnternet alanına gelen 21 bin 892 şikayetin büyük bir bölümünü yüzde 49 oran ile e-ticaret sektörü oluştururken yüzde 36 ile servis sağlayıcılar takip etmektedir. Yeni ortaya çıkan ve gelişen internet hizmetleri beraberinde bir çok karmaşayı ve belirsizliği de beraberinde getirmektedir. Hizmeti kullanan bireylerin şikayetleri kargaşanın çözümünde daha kolay ve pratik çözüm sağlayacaktır. Bu nedenle diğer kurum ve kuruluşlar da şikayetlerin önemini kavrayarak uygulamalarda bulunması gerekir" şeklinde konuştu.
Kaynak: sikayetvar.com
Bu Haber 1168 defa okunmuştur.
BAK ´ÖZEL POSTACI´ G
30 AĞUSTOS ZAFER BAYRAMINIZ KUTL
TURKCELL´DE ŞOK SATIŞ!
ALO TAKSİ İHALESİ İSRAİLLİ VERİF
BU HABERE KULAK VERİN
532
YEREL BASINDAN DERLEMELER
TELEFON HATTINIZ HER AN KAPATILA
GRAND HABER OTEL’DE İDDİALAR!
EĞİTİMDE BÜYÜK DARBE!
BANKALARA ÜTÜLMEYİN!
…FİBER AĞLAR İHMALDE
ÖLENLERİN HESAPLARI NE OLACAK!
CEP NO. KİME AİT OLDUĞUNU ÖĞRENM
DEV. MEMUR. YER DEĞİŞTİRME YÖNET
CEP´E YARIN ZAM GELİYOR!
YHT’DE İNTERNET TAMAM
SMS SORGULAMALARI
BU MESLEKLER İŞSİZ BIRAKMIYOR
BORCUNUZ VAR MI? TIKLAYIN ANINDA
BU KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
 
  Copyright © 2006-2011 Telekomcular Dernegi
Web sitesinde yer alan yazi,resim ve materyaller izinsiz kullanilamaz,kopyalanamaz!